Irjalan omakotiyhdistyksen joulutervehdys 2020

Posted in Muut

Irjalan omakotiyhdistys toivottaa tänä vuonna hyvää joulua videotervehdyksen muodossa. Yhdistyksen puheenjohtaja Janne Ruuti lausuu joulutervehdyksen ja Stemmaset-kuoro esittää muutaman joululaulun Markku Huhtalan johdolla.

Valitettavasti emme tänä vuonna päässeet nauttimaan yhteisestä joulujuhlasta Makasiinilla vallitsevan koronatilanteen vuoksi. Joulujuhlajärjestelyistä säästyneillä rahoilla päätimme tukea Takahuhdin koulun vanhempainyhdistystä ja sitä kautta alueemme koululaisia.

Takahuhdin koulun vanhempainyhdistys tukee kouluvuoden aikana Takahuhdin ja Irjalan koululaisia mm. hankkimalla koululaisille välituntivälineitä, painattamalla lasten töistä koostuvaa koulun kalenteria, myöntämällä stipendejä ja tukemalla luokkaretkiä sekä järjestämällä tapahtumia (rajoitusten puitteissa).

Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta 2021!