*** Irjalan Omakotiyhdistys on vireä eri harrastusmuotoja jäsenkunnalle tarjoava yhteisö.  ***  Yksi vireästi toimiva toimintamuoto on, että yhdistyksellä on oma kuoro "Stemmaset" , joka esiintyy mm. omissa juhlissa, retkillä sekä naapuriyhdistyksien erilaisissa tilaisuuksissa. *** Stemmaset -kuoroa johtaa Markku Huhtala ja häneen voi ottaa yhteyttä, jos haluat liittyä mukaan. ***
Harrastukset
Kirppis
Kokouskutsut
Kuvagalleria
Irjalan Makasiini
Makasiiniviesti
Puheenjohtajan palsta
Rekisteriseloste
Uutisia
Vuokrattavat laitteet
Yhdistyksen säännöt

Irjalan Omakotiyhdistyksen uutisia!

Irjalan Omakotiyhdistyshän kunnosti talkoilla 1980-luvun lopulla Irjalankujalla Tampereen Takahuhdissa Irjalan kartanon pihapiirissä olevan viljamakasiinin.

Irjalan uusi kartanorakennus valmistui 1890-luvun lopussa ja kun tila tuli kaupungin omistukseen 1950-luvun puolessa välissä, aloitti päärakennuksessa Irjalan koulu, josta viimeiset oppilaat siirtyivät vuoden 2011 keväällä Ristinarkun kouluun. Tämän jälkeen Tampereen kaupungin toimesta Irjalan kartanon päärakennus kunnostettiin täydellisesti ja uudistettiin pihassa oleva leikkipuisto päiväkotikäyttöön.

Varaa juhlien pitopaikaksi
IRJALAN MAKASIINI