Kategoria: Kokoukset

Irjalan omakotiyhdistyksen syyskokous su 24.11.2019 klo 15.00

Posted in Kokoukset

Syyskokouksessa vahvistetaan toimintasuunnitelma, tulo- ja menoarvio sekä jäsenmaksun suuruus seuraavalle kalenterivuodelle. Valitaan hallitukselle puheenjohtaja seuraavalle kahdelle vuodelle ja hallituksen muut jäsenet erovuoroisten tilalle. Tilaisuuteen saamme edustajan Pirkanmaan pelastuslaitokselta aiheena asumisen turvallisuus.

Tilaisuuden aluksi puhuja Pirkanmaan pelastuslaitokselta aiheenaan asumisen paloturvallisuus.

Kahvitarjoilu!

Irjalan omakotiyhdistyksen kevätkokous 17.2.2019 klo 17

Posted in Kokoukset

Kokouksessa käsiteltävänä mm. omakotiyhdistyksen vuoden 2018 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien lausunto. Kaikki jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita. Tule vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan ja samalla oman asuinalueesi asioihin.

Tilaisuudessa alustajana FinLuft https://www.finluft.fi
FinLuft on erikoistunut talojen sisäilmakartoituksiin ja ilmanvaihdosta johtuvien sisäilmaongelmien korjaamiseen.

Tilaisuudessa kahvitarjoilu. Tervetuloa!

Kevätkokous su 15.4.2018 Makasiinilla

Posted in Kokoukset, and Tapahtumat

Kokous alkaa klo 16. Kokouksessa on käsiteltävänä mm. omakotiyhdistyksen vuoden 2017 toimintakertomus ja tilinpäätös sekä toiminnantarkastajien lausunto. Kaikki jäsenet ovat lämpimästi tervetulleita, näin pääset vaikuttamaan yhdistyksen toimintaan.

Kokouksen alustaa Pirkanmaan Jätehuollon tekninen päällikkö Timo Varsala. Aiheena on bio- ja muiden jätteiden käsittely ja kierrätys omakotiasujan näkökulmasta.

Lastenhoito on järjestetty kokouksen ajaksi lapsiperheille.

Kokouksessa on kahvitarjoilu.

Tervetuloa!